(Izpolnite ta obrazec in ga pošljite nazaj le, če želite uveljavljati stvarno napako)

Naslovnik:

Polet Trgopromet trgovina in storitve d.o.o.

Ljubljanska cesta 2a,

1295 Ivančna Gorica

ali po elektronski pošti na naslov polet.trg@gmail.com

Podatki kupca:

Ime in priimek: ……………………………………………………………………………………………………………………………..

Naslov: ………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Telefon: ……………………………………………………………………………………………………………………………………….

E-mail: …………………………………………………………………………………………………………………………………………

Sklicna številka računa: ……………………………………. Datum računa prejetega artikla*: …………………………..

Številka naročila: …………………………………………………………………………………………………………………………..

Naziv posredovanega artikla: ………………………………………………………………………………………………………….

    *Datum se nahaja na računu artikla.

Podroben opis napake za uveljavljanje stvarne napake:

 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Vsebina prejetega paketa:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..  

Opomba: Artikel, ki ga vračate zaradi uveljavljanja stvarne napake, mora ob vračilu imeti priložene vse morebitne dodatke.

Kdaj je bila stvarna napaka odkrita (datum): …………………………………………………………………………………….

V primeru, da je stvarna napaka utemeljena, želim (označite s križcem):

 □ Vračilo kupnine (navedite številko transakcijskega računa):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

□ Zamenjavo za enak artikel (v primeru, da je na zalogi v Polet trgopromet d.o.o.)

□ Odpravo napake

Datum in podpis kupca