Pogoji poslovanja

PPogoji poslovanja

Vsaka spletna trgovina
ima pogoje poslovanja. Spodnji pogoji urejajo razmerje med vami in našo spletno
trgovino. Pogoji so standardni in urejajo stvari, kot so dostava, stroški
poštnine, reklamacije, vrnitev izdelkov …

Splošni pogoji
poslovanja spletne trgovine trgopromet.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o
varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Zakonom o varstvu osebnih
podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)

Svetujemo vam, da pred
uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje
poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa
(oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej
opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo
seznanjenost z njimi.

Spletno trgovino https://trgopromet.si/
upravlja Polet Trgopromet d.o.o., v nadaljevanju ponudnik.

Sedež podjetja: Ljubljanska
cesta 2a, 1295 Ivančna Gorica

TRR pri Novi
Ljubljanski banki: SI56 0204 1025 4359 219
BIC/SWIFT: LJBASI2X

ID za DDV: SI17934176
Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 1943006000

Uporabnik je oseba, ki
uporablja kupuje ali se registrira v naši spletni trgovini trgopromet.si.

Splošni pogoji
poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine trgopromet.si, pravice
uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Podjetje se zavezuje,
da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka
    registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito
    komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
    (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki
    je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve
    (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in
    razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
    način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe
    rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
    poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka pojasnjen
    mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi
    ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave
poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba v e-trgovini posodablja in
spreminja pogosto in hitro ter brez predhodnega obvestila.

Ponudnik si po svojih
najboljših močeh prizadeva skrbeti za točnost in sprotno posodabljanje
podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko
lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne
uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takih primerih, bo ponudnik
kupca obvestil pisno o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali
zamenjavo naročenega artikla.

Načini plačila – plačilni pogoji

V spletni trgovini
podjetje omogoča naslednje načine plačila:

Neposredna bančna
transakcija

V primeru, da želite
vaše naročilo plačati preko bančnega nakazila, nam to posebej označite na
obrazcu pri oddaji naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto
poslali podatke za plačilo. S podatki nato (preko elektronskega bančništva, na
poštnem ali bančnem okencu…) plačate naročeno blago.

Plačilo po povzetju

Odkupnino paketa lahko
poravnate kurirju Pošte Slovenija ob dostavi plačate z gotovino ali s
kreditno/debetno kartico.

V primeru neuspešnega
poskusa dostave vam bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu
je navedena številka paketa in podatki Pošte Slovenije.

Cene in dobavni roki

Za nakup v spletni
trgovini se upoštevajo spletne cene. Vse objavljene spletne cene v vseh vrstah
ponudb so nepreklicne in veljajo le za nakup preko spletne trgovine www. trgopromet.si.

Veljavnost cen za
izbrane artikle velja na dan nakupa, torej na dan zaključka in oddaje naročila
preko spletne trgovine trgopromet.si. Vse cene izdelkov so prikazane v EUR z
navedbo DDV, ki je na končnem obračunu jasno naveden.

Cene so informativnega
značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba in cene
veljajo do umika oziroma preklica. Veljavnost cene izdelka velja v trenutku
nakupa.

V primeru, da
naročenega blaga trenutno ni na zalogi, kupec na svoj elektronski naslov prejme
obvestilo. Polet Trgopromet bo naročeno blago dostavil najkasneje v 10 delovnih
dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu.

Postopek nakupa

Storitve spletne trgovine
lahko koristi fizična oseba starejša od 18 let.  Kupec izbere izdelke, se z miško približa
nakupovalni košarici in izbere gumb na »NA BLAGAJNO«. Odpre se mu nova povezave
kjer poda podatke in izbere način plačila.

Podjetje bo shranilo
besedilo pogodbe in je dostopno v tiskani verziji. Tehničnih storitev za
prepoznavo in popravo napak pred oddajo naročila ne uporabljamo. Pogodbe se
sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Ponudnik si pridržuje
pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne
najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Naročilo in oddaja naročila

Dodajanje izdelkov v
spletno košarico:

Kupec željene izdelke v
spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Gumb je na voljo na
spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se
pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

Pregled spletne
košarice:

Z gumbom »Prikaži
košarico« lahko kupec pregleda košarico in iz nje odstrani izdelek ter
spreminja naročeno količino izdelkov.

Zaključni obrazec za
oddajo naročila

V zaključnem obrazcu so
navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri
naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in
urejanje spletne košarice s klikom na povezavo »prikaži košarico«. V zaključnem
obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za
dostavo blaga, ter osebne podatke. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno
popravljanje vsebine ali spremembo izbire.

Pred zaključkom
naročila se je potrebno strinjati z splošnimi pogoji in se zavezati k plačilu.
Po kliku na gumb »Kupite sedaj« je naročilo končano, na ekranu pa se vam pojavi
povzetek naročila. Potrdilo o naročilu prejmete tudi po elektronski pošti. V
primeru plačila »Neposredna bančna transakcija« je veljavnost ponudbe 3 dni od
prejema potrdila o naročilu, ki ga prejmete po elektronski pošti.

Če potrditvenega teksta
kupec ne vidi in hkrati ne prejme potrditvenega elektronskega sporočila na
njegov elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali
napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko kupec ponovi ali pa nas obvesti na polet.trg@gmail.com ali 01 787 82 71.

Blago odposlano

Polet Trgopromet
trgovina in storitve d. o.o. bo naročeno blago dostavilo najkasneje v 10
delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu.

V primeru, da Polet
Trgopromet d.o.o., v navedenem roku ne bo uspel dostaviti naročenih izdelkov,
bo o tem pisno obvestil kupca ter mu omogočil odstop od pogodbe ter vrnitev
kupnine v roku 10 dneh.

Odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno
velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje
pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema
blaga podjetju Polet Trgopromet d.o.o., na kontaktni e-mail polet.trg@gmail.com ali na naslov Polet Trgopromet d.o.o., Ljubljanska cesta 2a, 1295 Ivančna Gorica, sporoči, da odstopa od pogodbe, ne
da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en
dan po datumu prevzema.

Edini strošek, ki
bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki
se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od
tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Blago je potrebno
vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o
odstopu od pogodbe
 (nakupa).

Potrošnik nima pravice
do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago:

  • ki je bilo izdelano po natančnih navodilih
    potrošnika
  • je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Potrošnik mora artikel
vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni
količini
, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je
njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik
artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme
opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za
ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti
blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev
narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik blaga ne sme
neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
 Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v
obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri odstopu od pogodbe,
kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva
upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo
plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani
znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in
se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih
vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od
prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti,
točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se
vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen
če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik
zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga
podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko
izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z
ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano
vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik
omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali
višje vrednosti.

Obrazec za odstop od
pogodbe izdelkov je na  
tukaj

Za lažje razumevanje
pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir:
Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka
3):

Pri pravici do odstopa
od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe,
ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku
že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do
odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje
(načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za
to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da
je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od
pogodbe.

Prav tako je treba
vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot
sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako
potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do
odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil
preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme
opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno
potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.
Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo
blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od
pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po
tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v
primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in
odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost,
ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo
določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh
primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali
vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši
dobavitelji.

Pravico do vračila
kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev
natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odgovornost za stvarno napako

Stvarna napaka je
kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo
    normalno rabo ali za promet,
    izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo
    kupec kupuje, ki
  • pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala
    biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno
    ali molče dogovorjene oziroma
    predpisane,
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z
    vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi
    obvestila.

Primernost izdelka se
preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami
proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Stvarno napako lahko
uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim
opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti
pregled artikla. Stvarne napake prijavite na elektronski naslov polet.trg@gmail.com
ali na naslov Polet Trgopromet d.o.o., Ljubljanska cesta 2a, 1295 Ivančna
Gorica. Obrazec za prijavo stvarne napake lahko dobite tukaj.

Pravico do uveljavljanja
stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila 
Zakona o varstvu potrošnikov

Če želite pošiljko
vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami  na elektronskem naslovu polet.trg@gmail.com.

V skladu s tem
dogovorom bomo na vaš naslov poslali dostavno službo, ki bo prevzela pošiljko.
Drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške Polet Trgopromet d.o.o. ni
možen.

Varnost in pravica do zasebnosti

Upravitelj spletnega
mesta www.trgopromet.si, podjetje Polet Trgopromet d.o.o., je v skladu z
zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov
svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v
obrazce na www.trgopromet.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov
elektronske pošte…)

Polet Trgopromet
d.o.o., se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Polet
Trgopromet d.o.o., hrani kupčeve podatke, kot so: ime in priimek, e-poštni
naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo
prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom, za
obdobje 15 let.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih
najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov,
njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe
popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca
obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega
artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti
izdelka.

Odgovornost kupca je,
da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne
posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne
odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali
neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede
učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali lajšanju
kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.

Pogoji in spori

Ponudnik spoštuje
veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in reklamacije
lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na polet.trg@gmail.com ali po
pošti na naslov:

Polet Trgopromet d.o.o,

Ljubljanska cesta 2a,

1295 Ivančna Gorica

Ponudnik mora v petih
delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu,
kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka.
Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori
rešijo sporazumno.

Vse spore bomo reševali
sporazumno. Če se o morebitni rešitvi s kupcem ne bi sporazumeli, se lahko
kupec obrne na Evropski center za reševanje sporov. Skladno z zakonskimi
normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških
sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik
lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Polet Trgopromet d.o.o.,
ki kot ponudnik blaga in storitev v Sloveniji, omogoča na svoji spletni strani
objavljene elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških
sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

V primeru sodnega
reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Evropski center za reševanje sporov
Tomšičeva 6
1000 Ljubljana
Elektronski naslov: info@ecdr.si
Telefon: 08 205 65 90
Faks: 01 244 99 95
Spletna stran: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

Želimo vam obilo
prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od
10.9.2018